Digitálna maľba - koncept art

4-ročný študijný odbor je určený žiakom, ktorí sa zaujímajú o digitálnu maľbu, 2d/3d grafiku a ilustráciu, o tvorbu charakterov a prostredí do počítačových hier.  V rámci štúdia žiaci rozvinú digitálne kresliarske a maliarske zručnosti založené na pevných vedomostných základoch v oblasti výtvarných vyjadrovacích prostriedkov.

Žiaci po oboznámení sa s tradičnými postupmi naučia prakticky aplikovať svoje vedomosti v oblasti digitálnej maľby, 2D a 3D digitálnej grafiky so zreteľom na kontext požiadaviek súčasných trendov a požiadaviek trhu práce.

V priebehu štúdia sa žiaci zoznamujú so základmi anatómie a fyziológie ľudského aj zvieracieho tela, maliarskymi technikami, osvojujú si metódy tradičného aj digitálneho modelovania, perspektívy, 2D/3D animácie, tradičnej aj digitálnej rastrovej aj vektorovej ilustrácie. Oboznámia sa s problematikou hardvéru a softvéru pre 2D a 3D grafiku. Naučia sa samostatne projektovať a zrealizovať ucelené výtvarné projekty, podieľať sa na ich príprave a realizácii ako člen kreatívneho tímu.

Uplatnenie absolventov: na pozícii kreatívneho pracovníka - výtvarníka v oblasti tvorby počítačových hier, vo filmovom priemysle, v grafickej a reklamnej tvorbe, v dizajnérskych a architektonických štúdiách a vo vydavateľstvách printových aj digitálnych médií. 

Vedúci odboru: Ing. Martin Kolčak

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

 

Práce absolventov ŠÚV Košice

  

 

 

ODKAZY